marți, 10 aprilie 2012


Am invatat:
~ Ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca...., dar tot ce poti face este sa fi o persoana iubita. Restul... depinde de ceilalti.
~ Ca nu conteaza ce ai in viata, ci pe cine ai ...
~ Ca nu trebuie sa te desparti de ceilalti cu niste cuvinte reci si aspre.... ci cu acele cuvinte dulci si calde care crzi ca
iti alina durerea din suflet ....


Am invatat :
~ Ca poti continua mult timp dupa ce te-ai predat cuvintelor " NU MAI POT ".
~ Ca sunt oameni care te iubesc... dar nu stiu cum sa o arate ...
~ Ca indiferent cat de mult suferi... lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta ...
~ Cand doi oameni  se cearta... asta nu inseamna ca nu se iubesc ...
~ Ca viata iti poate fi schimbata in catea minute de catre oameni care nu ai cunosti ...
~ Ca si atunci cand crezi ca nu ai nimic ... dar cand striga un prieten ... vei gasi puterea de a-l ajuta cu tot ce ai ...
~ Ca scrisul ca si vorbitul... poate linisti si pansa cu grija si nostalgie ranile adanci ale sufletului ....
~ Ca oamenii la care tii cel mai mult ... iti sunt luati cel mai repede ...
Am invatat si alte mii de lucruri... dar despre iubire voi invata toata viata si inca nu voi ajunge sa ai cunosc toate secretele de basm ....

2 comentarii:

  1. WooW. Foarte interesanta aceasta invatatura:X Fiecare fraza dintr'un "Am invatat ca..." cuprinde multa seriozitate shi de asemenea caldura sufleteaca. Thu knd skrii trimiti cititorilor acea caldura, acea mangaiere de suflet kre nu ti'o poate oferi chiar oricine. Imi place molt sa'ti citesc postarile shi de abia ashtept sa le vad pe urmatoarele. :X:X>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela : Sa stii ca eu nu pot sa sparg ecranul sa ajung la inimile citiorilor ... asta depinde de ei cum interpreteaza textul scris de mine ... daca reuseste sa inteleaga si sa simta continutul asa cum o fac eu asta este minunat ... inseamna ca a pus suflet in ceea ce a citit ...
      Si te mai astept pe aici cu mare drag ... :X

      Ștergere