duminică, 21 octombrie 2012

Te urasc ...! Te urasc ... doar pentruca te iubesc !

TE URASC....Te urasc pentru ca existiTe urasc pentru ca ma faceai fericitaTe urasc pentru modul tau de a fiTe urasc pentru modul tau de a te comportaTe urasc pentru ceea ce estiIti urasc prietenii care te influenteazaIti urasc parfumul care persista pe esarfa mea si ma ametesteIti urasc ochii aceia care ma priveau adanc...Iti urasc buzele... Care candva mi`au soptit :"TE IUBESC!"


Iti urasc vocea care ma facea sa tresar....Iti urasc mainile care candva imi atingeau fata...Urasc maroul pentru ca asa sunt ochii tai...Urasc glumele la care radeamUrasc cele doua cuvinte pentru ca mi le`ai spus candva...Urasc totul la tine....


Stii ce urasc cel mai mult?Urasc faptul ca nu te pot uriUrasc faptul ca inca ma gandesc la tineUrasc faptul ca inca rad la glumele taleUrasc faptul ca inca tresar cand primesc un mesaj sperand ca e de la tineUrasc faptul ca inca mai am poza noastra pe desktopUrasc faptul ca te vad in fiecare ziUrasc faptul ca inca nu pot sa apas DELETE la dosarul cu mesajele noastreDar cel mai mult nu urasc faptul ca nu te pot uri...Urasc faptul ca inca TE IUBESC.! <3


2 comentarii:

  1. 1:sper ca nu miai dat igg si 2 scrii foarte frumos tineo tot asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florin: Nu ti-am dat ignor ca nu avean de ce si multumesc, ma bucur ca iti place.

      Ștergere