luni, 16 aprilie 2012

Simt ...

Chiar si eu pot simti ca m-ai abandonat ...
Simt ... sunt confuza si ma pierd in mii de amanunte ...
Simt cum sufletul imi alearga prin roiurile de margarete, dar degeaba.... cu cat alearg mai mult  cu atat mai departe sunt de tine ....
Simt cum sperantele imi pier in propriile maini,
lasandu-mi in urma o dara de amintiri crude .
Sunt atat de derutata ... parca toate amintirile mele sunt uitate printre filele de poveste a unei carti groase si prafuite.
Simt cum sufletul imi pluteste in marea de lacrimi amare si fierbinti ... , simt cum umbra macabra a singuratatii mi si aprofunzeste mai mult in inima , simt ca nu mai esti langa mine si asta ma face sa sufar intr-o singura pata de amintiri frumoase, dar un singur lucru nu pot sa imi amintesc ... chipul tau palid, acel zambet cald ce ma copleseste , toate astea mi-au fost sterse din cap . NU MAI POT sa continui ... , ma doare inima ca nu esti langa mine. Daca nu apari in curand sufletul meu se stinge ... ( dupa ce am spus aceste cuvinte totul in fata ochilor mi s-a facut negru ) . Dupa ce m-am predat spunand " Ca Nu mai pot... ", o scanteie fierbinte , imi apare in fata ochilor, luminandu-mi calea. Aceasta se tot chinuie sa patrunda prin ceata intunecata, pentru a incerca din rasputeri sa imi aprinda flacara vietii. Aceasta caldura emanata mi se pare cunoscuta ... , este la fel ca si al lui ... , acum imi dau seama este sarutul dulce si catifelat, ce imi mangaie buzele arse de atat durere si siferinta . Ii simt respiratie calda , bataile inimii ce se panicheaza pe fiecare secunda ce trece, ai simt frica ce se zbate in pieptul sau fierbinte, ai simt atingerea lacrimilor ce se rasfira pe obrajii mei incinsi , sterpeziti de lacrimi apasatoare ... Il simt este chear el ... simt ... simt ... simt toate astea pentruca te esti sufletul meu pereche si  pentru asta trebuie sa ma zbat sa scap din ghearele mortii pentru totdeaunda ... trebuie sa deschid ochii sa pot sa iti alin durerea ce ti se sageata in suflet ... sa fac orice pentru tine ... dar ... acum nu mai pot pentruca am rana  adanca ce imi sapa in adancul inimii ... iar sangerarea sufletului meu nu se opreste . Imi pare rau , ADIO !

http://www.youtube.com/watch?v=R4bA4BbCcko&feature=related

4 comentarii:

  1. WooW!!:X:X Tuh eshti un izvor de talent ce curge fara oprire. Ador povestioara ta e asha de pasionala... M'a luat cu un fior cand am citit randurile asa de triste shi totushi, da'mi voie sa te intreb. De unde scoti aceste idei frumoase? E frumos shi videoclipul kre l'ai pus:) Shtii...chiar ma regasesc in cateva din randuri minunate:X:X
    Abia ashtept celelalte postari pe kre o sa le citesc cu drag>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult dar ai ramas in urma ... ;) Eu am fost prima care am crezut asta despre tine !@!
      Si iti multumec pentru comentarii si apreciere :X

      Ștergere
  2. Apropo...sorry....era sa uit....Am o leapsa pentru tine. Sa intri pe blogul meu la pagina cu "Leapsa" Shi sa o iei de akolo. Ti'o daruiesc cu drag>:D<:X:X

    RăspundețiȘtergere